Рок за увођење платних разреда у јавном сектору померен до 2025. године

08. децембар 2021.

Министарка државне управе и локалне самоуправе Марија Обрадовић изјавила је данас да се сетом закона којим су предложене измене у области плата у јавном сектору утврђује нови рок за почетак примене системског и посебних закона којима се уређују плате.

Примена новог система плата, односно платних разреда одлаже се до 2025. године, наведено је у образложењу закона.

Пред посланицима су измене Закона о систему плата запослених у јавном сектору, измене Закона о платама службеника и намештеника у органима аутономне покрајине и јединице локалне самоуправе, измене Закона о запосленима у јавним службама и измене Закона о платама у јавним агенцијама и другим организацијама.

„Иако смо у претходној години били опредељени да започнемо са имплементацијом реформе плата од 2022. године, понекад ни најбоља намера не може да се спроведе у дело услед околности које су често ван нашег утицаја”, рекла је Обрадовићева у Скупштини Србије.

Она је додала да су све активности услед сложене епидемиолошке ситуације биле усмерене на пакете помоћи грађанима и привреди.

„И поред тога што предлажемо одлагање реформе, обезбеђен је за следећу годину раст плата запослених у јавном сектору за седам одсто, односно осам одсто за запослене здравствене раднике и све запослене у одбрани, као и повећање од девет одсто за запослене који примају минималну зараду”, рекла је Обрадовићева.

Према њеним речима, ове године није постојала могућност да се спроведе интензивна сарадња свих кључних учесника у реформи, а неопходно је да, додала је, реформа тог типа буде прихваћена од свих грађана на које се односи.

Обрадовићева је навела да се континуирано ради на Каталогу радних места који је основ за вредновање свих послова у јавним службама, локалним самоуправама и државним органима.

„Повезали смо Каталог радних места који усваја Влада са актима о систематизацији јавних служби. Следећи корак је да повежемо радна места из Каталога са коефицијентима по којима се сада исплаћују плате у јавним службама”, рекла је министарка.

Додала је да Министарство финансија од 2019. године активно ради на успостављању новог информационог система који треба да обезбеди прецизно планирање, управљање и контролу извршења буџета за трошкове рада запослених у јавном сектору, пренео је Танјуг.

„Од успостављања платформе до могућности њеног коришћења у пуном капацитету, неопходно је да протекне време, како би се корисници у потпуности обучили и како би се прикупили неопходни подаци”, навела је Обрадовићева.

Извор: Политика

 




КАНЦЕЛАРИЈА УСПРС: 065/944 2000

Unija sprs logo

ПРАВНА СЛУЖБА УНИЈЕ СПРС: pravnik2usprs@gmail.com pravnik3usprs@gmail.com usprspravnik@gmail.com

ЧЛАНОВИ УСПРС РАДНИХ ПОДГРУПА ПРИ ШКОЛСКИМ УПРАВАМА

Јединствена листа технолошких вишкова

Листа радника са непотпуним радним временом

Слободна радна места

МОЈА ПРАВА – ПРЕУЗИМАЊЕ

ЗАХТЕВ ЗА ПРЕУЗИМАЊЕ – ТЕХНОЛОШКИ ВИШАК

ЗАХТЕВ ЗА ПРЕУЗИМАЊЕ – НЕПУНО РАДНО ВРЕМЕ

ПОПУСТИ ЗА ЧЛАНОВЕ УСПРС

ПЕТИЦИЈА УНИЈЕ СПРС – СМАЊЕЊЕ БРОЈА УЧЕНИКА У ОДЕЉЕЊУ

ПКУ – Covid 19

ПРОСВЕТА ИМА РЕЧ

Одлуке о расписивању конкурса на одређено и на неодређено. Споразуми о преузимању запослених Решења о избору кандидата

konkursi

VII Фаза одобрених радних места

VI Фаза одобрених радних места

V Фаза одобрених радних места

IV фаза одобрених радних места

III Фаза одобрених радних места

II Фаза одобрених радних места

I Фаза одобрених радних места

Izrada web sajta: ATEC Technologies
Scroll